Bij ons in de bib kan je een aanvraag formulier ingeven voor nieuwe boeken te kopen. Misschien kan dit bij jullie in de bib ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er niets aan hoeft te verdienen, zou je ze kostenloos kunnen opsturen. Wil je er wel iets aan verdienen, schrijf een brief een vraag of ze het willen lezen en daarna evt kopen om in het assortiment op te nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wilt dat alle bibliotheken je boek gaan aanschaffen, dan kun je 2 of drie exemplaren (dat is afhankelijk van het soort boek) van je boek toesturen naar NBD/Biblion te Leidschendam (Afdeling Aanbodselectie). Zij verzorgen het weekaanbod van te bestellen boeken voor de bibliotheken en zij maken ze ook uitleenklaar voor de bibliotheken.

Op bijgaande site staat hoe het precies in zijn werk gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat het insturen van 2 exemplaren geen garantie is dat het boek ook daadwerkelijk door het NBD/Biblion wordt opgenomen in het weekaanbod van te bestellen boeken. Boeken kunnen nl. ook worden afgekeurd.